Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Lykkesholms Allé 11a
1902 Frederiksberg C, Denmark


E-mail: s@toni.dk
Telefon: +45 36 70 14 22

 

 

Handelsbetingelser

Køb af armaturer skal foregå gennem en autoiseret vvs’er eller forhandler. Se vores forhandlerliste i øverste højre hjørne. 

 

Levering: 

Ordre leveres med GLS i Danmark. Levering sker i hverdage typisk mellem kl. 07-16.00 med undtagelse af helligdage. Ordrer leveres med UPS til privat- og virksomhedsadresser internationalt via enten GLS eller UPS. Vi tilstræber at levere din ordre så hurtigt som muligt, men da vores produkter er håndlavede kan leveringstid op til flere uger forekomme på vores armaturer. Vi anbefaler derfor at man bestiller sine produkter i god tid. Det er muligt at modtage indbygningskroppe til indmuring på forhånd, sådanne forespørgsler sendes til s@toni.dk

Ordrer kan også afhentes hos TONI Copenhagen efter aftale på Lykkesholms Allé 11a i åbningstiden. 

Returnering og reklamation: 

 

Returnering: 

Returnér venligst produktet i original emballage og i ubrugt stand. Ved returnering af et brugt/misligholdt produkt forbeholder TONI Copenhagen sig retten til at foretage afslag i købesummen ved refundering. 

Produkter kan returneres til TONI Copenhagen på Lykkesholm Allé 11A, 1902 Frederiksberg C. 

Varen skal senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb være ankommet hos os. Du skal selv betale for forsendelse ved returnering af varen og bærer selv risikoen for pakken/varen, indtil vi modtager den.

 

Ved reklamationer bedes du kontakte TONI Copenhagens kundeservice på s@toni.dk eller + 45 36 70 14 22. Venligst oplys dit webordre-nummer ved henvendelse.

Reklamationer uden forudgående henvendelse til kundeservice vil betyde forlænget ekspeditionstid jf. forbrugeraftaleloven § 20.

 

Afprøvning af varen og emballage ved returnering: 

Du skal så vidt muligt tilbagelevere varen i originalemballagen. Manglende eller beskadiget original emballage kan nedsætte varens værdi. Du bør derfor endvidere altid sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varen, indtil vi modtager den. Gem derfor kvittering samt evt. track and trace nummer.

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.



Refundering af pengene: 

Når du fortryder dit køb, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, undtagen leveringsomkostningerne efter vi har modtaget produktet. 

 

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. 



Reklamation: 

TONI Copenhagen yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Varen kan returneres med henblik på reparation, ombytning eller kreditering. I forbindelse med reklamationssager betales forsendelsen for returnering af TONI Copenhagen. 



Transportskader

Ved synlige transportskader anbefaler vi, at du afviser varen ved levering eller modtager denne med forbehold. I begge tilfælde beder vi dig venligst kontakte TONI Copenhagen kundeservice på s@toni.dk eller +45 36 70 14 22 hurtigst muligt. Oplys venligst dit  fakturanummer, så vi hurtigt og effektivt kan behandle din forespørgsel.



Priser

Da vores armaturer kun forhandles B2B er vores priser angivet ekskl. moms. Priserne tillægges derfor 25% ved checkout.